top of page
תשתיות תקשורת

מודלים ארגוניים לעסקיים מתפתחים

כיום כוח העבודה מבוזר יותר מבעבר, משרדים רבים נמצאים בערים שונות ואף מדינות שונות, וישנם מקורי חוץ של תהליכים עסקיים (BPO) , מכריחים את תשתיות הרשת העסקית להרחבה לאזורים גיאוגרפיים חדשים. תשתיות רשת ארגונית מודרנית פועלת גם מעבר לפעילות בזמן אמת של עובדי הארגון , אלה עם שיתוף מדויק ועדכן מידע עם ספקים, שותפים או לקוחות מה שהופך ליתרון אסטרטגי.

כמות היישומים והנתונים בחברות הולכת וגדלה, מאגר לקוחות, תקשורת אינטרנט, וידאו, קול, ופונה למגוון רחב יותר של משתמשים מה שמצריך נפח זרימת מידע אלקטרוני גדולה, המשתמשים מצפים לביצועי רשת מהירה ואמינה. כמו כן יישומים חדשים נכנסים לארגון ומצריכים יותר תשתיות רשת.

האתגר הוא לספק את תשתיות הרשת הארגונית שלך את הביצועי רשת אותם מצפים , עם התכונות וגמישות שהפעילות שלך צריכה, במחיר אשר אתה יכול לעמוד איתו.

הפתרון

הקמת חדר מרכזי אשר יודע להתממשק לכל פעילות מחלקות הארגון מיקור החוץ והספקים,אשר ינהל את כל מערך התשתית תקשורת וה-IT של הארגון ואיתן מענה לכלל יישומי הארגון בצורה קלה ובטוחה תוך דגש יכולות לשינויים ושדרוגים של המערכת הארגונית בעלות נמוכה.

היתרונות

חברות וארגונים יכולים למנף את פתרונות תשתית רשת הארגונית להשגת יעדים עסקיים , לשפר את הפרודוקטיביות של משתמש ושביעות רצון ,ולהוזיל את עלות ההפעלה והתחזוקה של תשתיות הרשת שלהם. פתרונות תשתית רשת יכולים להשתלב בקלות בתוך הסניף שלך או משרדים אזוריים, מרכזי נתונים ואתרי המטה. ויכול להקטין את הוצאות הארגון ופשט אותן.

הודעות נבחרות
הודעות אחרונות
חפש לפי תגיות
עקוב אחרינו
  • Google+ Basic Square
  • Facebook Basic Square
bottom of page